S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

*

*

VŠETOK ZAPNUTÝ TOVAR MÁME NA SKLADE

EXPEDUJEME OBRATOM

*

*

poštovné ZDARMA

pre objednávky nad 120 €

*
*
Stránka bola aktualizovaná 04.04.2021
*
*
*

*

*

*

RÝCHLY KONTAKT

tel: 0948 888 368

*

*

DOPORUČUJEME:

*

*

 

*

 

*

*

 


OTÁZKY A ODPOVEDE
Odpovedáme na vaše najčastejšie otázky

JE TOVAR NA SKLADE?

Všetok tovar v eshope JE NA SKLADE minimálne v počte 1 kus. Pokiaľ sa tovar dopredá, vypneme pri tovare tlačítko kúpiť a pri tovare nájdete napísané „momentálne vypredané“. Keď tovar znovu naskladníme, znovu vám pôjde vložiť do košíka.

 

AKO RÝCHLO MI TOVAR ODOŠLETE?

Vaše objednávky expedujeme do 1-3 pracovných dní od prijatia objednávky (platí pre objednávky s platbou na dobierku a pri platbe kartou). V prípade objednávky s platbou prevodným príkazom vám ju odošleme až po prijatí platby na náš účet.

 

KEDY SI VIEM PRÍSŤ VYZDVIHNÚŤ TOVAR PRI OSOBNOM ODBERE?

Pokiaľ ste si objednávke vybrali osobný odber tovaru v našom sklade v Trenčíne, príde vám obratom email, v ktorom vám potvrdíme rezerváciu tovaru. Prídu vám aj konkrétne časy, kedy si tovar viete vyzdvihnúť a aj popis, kde konkrétne nás nájdete. Ak takýto email neregistrujete, pozrite do priečinku spam vo vašom počítači alebo nám zatelefonujte.

 

AKO SI VIEM OBJEDNAŤ AKTUÁLNE VYPREDANÝ TOVAR?

Preverte si u nás telefonicky alebo emailom nové naskladnenie daného tovaru. Tovar vám vieme vopred z očakávaného tovaru rezervovať a po naskladnení vám ho odoslať.

 

ČO ZNAMENAJÚ JEDNOTLIVÉ SPÔSOBY PLATBY?

PLATBA V HOTOVOSTI:

zaplatíte v hotovosti pri osobnom vyzdvihnutí tovaru.

PREVODNÝ PRÍKAZ:

zaplatíte bankovým prevodom pred odoslaním tovaru. Podklady k úhrade vám prídu po objednávke do emailu.

PLATOBNÁ KARTA:

zaplatíte hneď pri dokončení svojej objednávky prostredníctvom platobnej karty.

PLATBA DOBIERKOU:

zaplatíte kuriérovi až pri preberaní balíka (zaplatíte buď v hotovosti alebo bankovou kartou)

 

ČO UROBIŤ V PRÍPADE REKLAMÁCIE?

POŠKODENIE BALÍKA PRI PREBERANÍ BALÍKA:

pokiaľ už pri preberaní balíka vidíte jeho poškodenie, je NUTNÉ spísať priamo s kuriérom záznam o poškodení balíka. Neskôr vám kuriérska služba poškodenie už neuzná.

Pokiaľ po otvorení poškodeného balíka bude tovar vo vnútri v poriadku, tak nemusíte nič nahlasovať. Pokiaľ však bude tovar poškodený, je potrebné odfotiť nielen tovar, ale i to, ako bol tovar zabalený a fotky poslať na náš email aj s popisom poškodenia. Následne budeme reklamáciu spoločne riešiť tak, aby sme vám vyšli v ústrety.

POŠKODENIE TOVARU AŽ PO OTVORENÍ BALÍKA:

pokiaľ poškodenie tovaru zistíte po otvorení balíka, odfoťte poškodený tovar a aj kompletné zabalenie tovaru v balíku a fotky nám pošlite na email. Následne budeme reklamáciu spoločne riešiť tak, aby sme vám vyšli v ústrety.

 

ČO UROBIŤ, AK MI TOVAR NEVYHOVUJE?

Ak ste mali iné očakávania od tovaru, je v poriadku, keď ho vrátite. Alebo z iného dôvodu. Ak je tovar nepoužitý, nepoškodený, môžete ho do 14 dní od prevzatia vrátiť. Postupujte prosím podľa návodu napísaného v Čl. VI obchodných podmienok.

 

SOM SPOKOJNÝ/Á A CHCEM VÁS POCHVÁLIŤ

Komunikovalo sa vám s nami dobre? Páčil sa vám celý priebeh vybavenia vašej objednávky? Ste spokojný/á s tovarom aj s dodaním?

ĎAKUJEME, že si nájdete čas a napíšete nám.  

Či už vo forme referencie alebo do emailu.

Tešíme sa, že vám pomôžeme aj pri ďalšej objednávke nájsť ten správny darček pre vašich blízkych.

Tím Extradarček.sk

Chcem ísť nakupovať >>

NTYxODEz