RÝCHLY KONTAKT

tel: 0948 888 368

 

Stránka bola aktualizovaná 12.09.2017

 

 

Doporučujeme:


 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


OBCHODNÉ PODMIENKY

Obchodné a reklamačné podmienky

Tieto obchodné podmienky platia pre nákup v internetovom obchode www.extradarcek.sk. Podmienky bližšie vymedzujú a upresňujú práva a povinnosti predávajúceho (prevádzkovateľ) a kupujúceho (zákazník, spotrebiteľ).

Vymedzenie pojmov:

  • predávajúci je prevádzkovateľ internetového obchodu www.extradarcek.sk
  • kupujúci (zákazník, spotrebiteľ) je fyzická alebo právnická osoba, ktorá vstúpila do obchodného vzťahu s predávajúcim. Kupujúci plne uznáva elektronickú komunikáciu predovšetkým prostredníctvom e-shopu, e-mailovej komunikácie a telefonickej komunikácie. To neplatí však pre odstúpenie od zmluvy v súlade s § 7 zákona číslo 102/2014 Z.z. v lehote 14 kalendárnych dní
  • tovar sú produkty alebo služby v ponuke internetového obchodu www.extradarcek.sk
  • objednávka je kúpna zmluva na základe ktorej je realizovaný predaj tovaru

Prevádzkovateľ obchodu www.extradarcek.sk:

PLUTOS COMPANY, s.r.o.

Východná 6968/26
911 08   Trenčín
IČO: 45373841
IČ DPH: SK2022963239
(sme platcami DPH)
Zapísaná do obchod.registra Okresného súdu Trenčín, Oddiel Sro, vložka číslo 22603/R
(ďalej  ako "predávajúci")

1. OBJEDNÁVANIE TOVARU

Postup pri objednávaní tovaru v internetovom obchode www.extradarcek.sk :

  • Objednávka vzniká na základe potvrdenia tovaru alebo služieb uložených do košíka v e-shope predávajúcim. Pre korektné vybavenie objednávky je potrebné vyplniť požadované údaje v objednávke a zvoliť si možnosti dopravy a platby za objednaný tovar alebo služby
  • Kupujúci zaslaním objednávky súhlasí so znením všeobecných obchodných podmienok a reklamačných podmienok ako aj s cenou objednaných tovarov a služieb a teda objednávka sa stáva záväznou
  • Kupujúcemu je po vytvorení objednávky v e-shope automaticky generovaný e-mail s potvrdením prijatia objednávky e-shopom. Tento e-mail nie je potvrdením tovaru
  • Kupujúci je odoslaním objednávky viazaný k zaplateniu kúpnej ceny objednaného tovaru.

Takto vykonaná objednávka sa považuje za záväznú a podľa zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb je chápaná ako zmluva uzavieraná na diaľku.

Nová registrácia je vhodná pre tých kupujúcich, ktorí v e-shope nakupujú opakovane. Pri opakovanom nákupe nebudú musieť opäť vypĺňať svoje identifikačné údaje, ale len zadaním mena a hesla sa im automaticky načítajú zo systému.

Pre zaregistrovaných kupujúcich stačí cez tlačítko Prihlásenie zadať svoje prihlasovacie meno (kupujúci si ho pri registrácii určuje sám) a heslo, ktoré kupujúcemu vygeneruje registračný systém a je doručené kupujúcemu na jeho emailovú adresu.

Všetky ceny tovaru aj služieb v internetovom obchode www.extradarcek.sk sú uvedené vrátane 20 % DPH.

Predávajúci je viazaný cenou uvedenou na stránke e-shopu v momente vykonania nákupu.

Súhlasom s obchodnými podmienkami dáva kupujúci predávajúcemu súhlas s posielaním informačných a obchodných emailov firmy PLUTOS COMPANY, s.r.o.  Tento súhlas môže kupujúci kedykoľvek písomne odvolať.

2. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

Pri objednávaní bude kupujúci požiadaný o poskytnutie  platných identifikačných údajov. Tieto údaje sú potrebné pre vystavenie daňového dokladu, doručenie tovaru a pre zasielanie informácie o stave objednávky zákazníka. Internetový obchod www.extradarcek.sk nenesie zodpovednosť za problémy vzniknuté uvedením nesprávnych či neúplných údajov kupujúcim, najmä pri neuvedení  alebo zlom uvedení telefonického kontaktu a adresy doručenia.
Predávajúci ako prevádzkovateľ internetového obchodu www.extradarcek.sk prehlasuje, že všetky osobné údaje sú považované za prísne dôverné a tieto údaje budú v zmysle zákona o ochrane osobných údajov č. 122/2013 Z.z. použité iba v rámci obchodného vzťahu medzi predávajúcim a zákazníkom a nebudú poskytnuté tretej osobe (s výnimkou osoby zabezpečujúcej prepravu tovaru).

Ako chránime Vaše súkromie? kliknite na Ochrana súkromia a osobných údajov

Prevádzkovateľ je registrovaný na Úrade ochrany osobných údajov SR pod registračným číslom: 201415004.

3. POTVRDENIE OBJEDNÁVKY

Predávajúci zašle kupujúcemu potvrdenie objednávky  a to automaticky vygenerovaným e-mailom objednávkového systému.Týmto sa považuje objednávka zo strany kupujúceho ako záväzná.

Následne zašle predávajúci kupujúcemu najneskôr do 2 pracovných dní od prijatia objednávky potvrdzujúci email, v ktorom oznámi kupujúcemu upresnené dodacie lehoty tovaru. O presnom odoslaní tovaru uvedenom v objednávke  bude kupujúci informovaný e-mailom alebo telefonicky.

4. ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY

Každú objednávku môže kupujúci zrušiť do 2 hodín od jej odoslania cez objednávkový systém a to písomnou formou na adresu : info(z)extradarcek.sk. V prípade storna objednávky do 2 hodín predávajúci neúčtuje kupujúcemu žiadne storno poplatky súvisiace so zrušením objednávky.

V prípade storna objednávky po tejto lehote, kupujúci je povinný uhradiť predávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške 50 % z hodnoty objednávky.

Zákazník, ktorý si objedná tovar v úmysle poškodiť obchodníka a to tým, že svoju záväznú objednávku nestornuje v stanovenej dobe a odoslanú/vyexpedovanú zásielku s objednaným tovarom na pošte alebo od kuriéra úmyselne neprevezme a takisto zákazník, ktorý úmyselne objedná na iného človeka bez jeho vedomia a zneužije tak jeho osobné údaje, bude zverejnený na čiernej listine neserióznych zákazníkov.

5. DOPRAVA, POŠTOVNÉ A BALNÉ

Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu ceny poštovného. Kupujúci objednáva tovar za ceny uvedené v internetovom obchode www.extradarcek.sk vo chvíli definitívneho potvrdenia objednávky.

Všetky ceny sú uvedené s DPH (v eshope sú uvedené väčším písmom + malým písmom sú uvedené ceny bez DPH).

6. PLATOBNÉ PODMIENKY

Za tovar a služby v e-shope je možné platiť nasledovnými spôsobmi:

  1. platba na dobierku (platíte priamo kuriérovi alebo na Slovenskej pošte pri preberaní tovaru)
  2. platba prevodným príkazom pred odoslaním tovaru – tovar bude expedovaný po prijatí peňažných prostriedkov na náš účet

 

Kupujúci má na výber z týchto možností platby a spôsobu doručenia objednaného tovaru:

Forma dodania Spôsob úhrady Hodnota objednávky Cena

Kuriérska služba

Balíkomat- kuriérska služba

Prevodný príkaz nad 120 EUR 0 €
do 120 EUR 3,90 €
Dobierka nad 120 EUR 1 €
do 120 EUR 4,50 €
Slovenská pošta Prevodný príkaz do 39 EUR 3,30 €
Dobierka do 39 EUR

3,90 €

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Všetky ceny prepravného sú uvedené s DPH.

Tovar je možné poslať Slovenskou poštou aj v prípade objednávky nad 39 € s DPH, ale len na vyžiadanie.

Poštovné nad 120 € s DPH je zadarmo, pokiaľ nie je pri tovare uvedené inak (pri nadrozmernom tovare požadujeme čiastočnú úhradu poštovného. Konkrétna suma výšky poštovného u nadrozmerného tovaru je uvedená u konkrétneho tovaru).

Pri objednávkach nad 120 € požadujeme platbu prevodným príkazom alebo zaplatenie zálohy vo výške minimálne 50% zo sumy objednávky.

 

Preprava do Českej republiky: pre balíky do 2 kg

Forma dodania Spôsob úhrady Cena

Kuriérska služba

Doručenie do 2 pracovných dní od odoslania zásielky


Prevodný príkaz

Platba v Eur alebo CZK

6 €

Dobierka

Platba v CZK

7 €

Slovenská pošta + Česká pošta

Doručenie do 3-9 pracovných dní od odoslania zásielky

Prevodný príkaz

Platba v Eur alebo CZK

9,50 €

Dobierka

Platba v CZK

12,00 €

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pre balíky nad 2 kg  je cena poštovného podľa váhy a aktuálneho cenníka Slovenskej pošty.

Všetky ceny prepravného sú uvedené s DPH.

 

7. PREPRAVA - KURIÉRSKOU SLUŽBOU / POŠTOU

  • DOBIERKA/KURIÉR= platba za tovar prebieha v hotovosti vodičovi kuriérskej služby; vodič Vám vystaví doklad o zaplatení
  • pri nezastihnutí Vás bude kontaktovať prepravná kuriérska firma a dohodne nový termín dodania (už pri objednávke je potrebné, aby kupujúci uviedol funkčný telefonický kontakt, na ktorom bude zastihnuteľný)
  • predávajúci NENESIE zodpovednosť za oneskorenie dodania objednaného tovaru zavineného doručovateľom, za poškodenie zásielky zavinené doručovateľom (prepravnou firmou) a za nesprávne informácie poskytnuté objednávateľom pri objednávke (adresa dodania tovaru, nepravdivé telef. číslo kupujúceho, a pod.)
  • Balíkomat - kuriérska služba vloží balík do balíkomatu, ktorý si vybral kupujúci. O uložení zásielky v balíkomate je kupujúci upozornený cez SMS na svoj uvedený mobilný telefón v objednávke. Výber balíka z balíkomatu je v akomkoľvek čase počas 72 hodín. Balík z balíkomatu si kupujúci vyberie na základe doručeného PIN kódu v SMS. Pri preberaní balíka z balíkomatu na dobierku, platbu vykoná pomocou platobnej karty priamo na balíkomate. Doručenie nadrozmerného tovaru cez balíkomat nie je možné.

Postup pri preberaní zásielky: Pri preberaní produktu je spotrebiteľ povinný skontrolovať fyzickú neporušenosť a kompletnosť zásielky. Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená a zničená, spotrebiteľ je povinný bez prevzatia zásielky ihneď kontaktovať predávajúceho a so zasielateľskou kuriérskou spoločnosťou spísať Zápis o škode na zásielke. Akékoľvek neskoršie reklamácie na množstvo a fyzické porušenie produktu nebudú akceptované.

Pokiaľ poškodenie výrobku zistíte až po rozbalení balíka, neodkladne kontaktujte prepravnú službu a  o danej skutočnosti informujte aj nás. Pri neskorom oznámení nemusí byť Vaša reklamácia u prepravnej spoločnosti kladne vybavená. Pri rozbalení dbajte na to, aby ste obal a vnútorné výplne rozbaľovaním nepoškodili. Obal vo vlastnom záujme nevyhadzujte a nejakú dobu uschovajte.

V prípade poškodenia zásielky, ktorá bola doručovaná Slovenskou poštou, Slovenská pošta vyžaduje riešenie reklamácie zo strany príjemcu zásielky.

V prípade neobdržania zásielky v stanovenej lehote je zahájené vyšetrovanie na strane prepravnej spoločnosti, ktoré môže trvať niekoľko dní. Počas tejto lehoty nie je možné uskutočniť žiadnu peňažnú náhradu kupujúcemu alebo zásielku kupujúcemu poslať  znovu.

8. DODACIA  LEHOTA

Dodacia lehota je  1 -10  pracovných dní, ak pri popise tovaru nie je uvedené inak. Kupujúci obdrží do 2 pracovných dní od objednávky email s upresnenými dodacími lehotami. V prípade, že nebude možné objednávku vybaviť alebo niektorý tovar nebude v dostatočnom množstve na sklade, budeme Vás o tejto skutočnosti  informovať telefonicky alebo emailom. Je potrebné, aby kupujúci uviedol v objednávke funkčnú a používanú emailovú adresu, nakoľko na túto emailovú adresu sú mu posielané informácie o priebehu objednávky.

Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v týchto prípadoch: tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena  tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude  kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že kupujúci zaplatil časť alebo celú čiastku kúpnej ceny a tovar mu nebude môcť byť dodaný, bude mu táto čiastka predávajúcim vrátená späť do 7 prac. dní.

9. DODANIE DAŇOVÉHO A ZÁRUČNÉHO LISTU

Daňový doklad (faktúra) je zasielaný priamo so zásielkou objednaného tovaru. Faktúra slúži ako dodací list a reklamačný list. štandardne je na tovar v eshope  záručná doba 24 mesiacov, pokiaľ nie je pri tovare uvedené inak.

10. PREVOD VLASTNÍCKEHO PRÁVA

  1. Vlastnícke právo prechádza z predávajúceho na kupujúceho prechádza až momentom vyplatenia plnej ceny za dodávku
  2. Tovar alebo služby, na ktoré sa vzťahuje ešte vlastnícke právo predávajúceho, má predávajúci právo v prípade uplatnenia reklamácie vybaviť až v momente jeho úplného zaplatenia.

11. PRÁVO SPOTREBITEĽA VRÁTIŤ TOVAR BEZ UDANIA DOVODU A POUČENIE SPOTREBITEĽA

  1. Spotrebiteľ má na základe zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako „Zákon“) podľa ustanovení § 7 a nasledujúcich právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 kalendárnych dni odo dňa prevzatia tovaru.
  2. Spotrebiteľ je povinný, ak toto právo chce využiť, písomné  odstúpenie od kúpnej zmluvy osobne doručiť najneskôr v posledný deň určenej lehoty na kontaktnú adresu predávajúceho alebo toto odstúpenie odovzdať na poštovú prepravu najneskôr v posledný deň lehoty na adresu, ktorá je uvedená v kontaktoch. Spotrebiteľ je bezodkladne po oznámení o odstúpení od zmluvy zaslať alebo doručiť osobne predmet zmluvy, od ktorej odstupuje, spolu so všetkou dokumentáciou – napr. originálom faktúry, návodom a inou dokumentáciou k tovaru, ktorá mu bola doručená spolu s tovarom, najneskôr však do 14 dní odo dňa odstúpenia (§10 ods. 1 Zákona). Odporúčame kupujúcim, aby si vyhotovili pre vlastnú potrebu kópiu faktúry a tovar zaslali doporučene a ako poistenú zásielku. Na odstúpenie od zmluvy môže spotrebiteľ využiť nasledovný formulár: Odstúpenia od kúpnej zmluvy, v ktorom je potrebné vyplniť minimálne údaje s označením „*“ – hviezdičkou.
  3. Tovar je potrebné zaslať neporušený a v pôvodnom obale. Nezasielajte ho na dobierku, takýto tovar nebude prevzatý a pošta zásielku vráti späť kupujúcemu.
  4. Prevádzkovateľ e-shopu vráti zaplatené plnenie za tovar / službu vrátane hodnoty za najlacnejší bežný spôsob doručenia ako i nákladov preukázateľne vynaložených na objednanie tovaru do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia od zmluvy, avšak nemusí vrátiť peniaze skôr, ako je mu doručený tovar alebo spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru. To neplatí v prípade, ak predávajúci navrhol, že si tovar vyzdvihne sám.
  5. Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ (Zbierka zákonov č. 102/2014 §10 ods. 3)
  6. Toto právo na odstúpenie od zmluvy sa podľa § 7 ods. 6 Zákona neuplatňuje napríklad pre tovar, ktorý bol zhotovený podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, alebo ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť, alebo tovaru, ktorý rýchlo podlieha skaze alebo zníženiu akosti, taktiež pre predaj novín, časopisov, periodickej tlače, kníh a na predaj audiovizuálneho diela, zvukového záznamu alebo zvukovo-obrazového záznamu umeleckého výkonu alebo multimediálneho diela, ktoré spotrebiteľ rozbalil alebo aj na tovar, ktorý bol uzavretý v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov..
  7. Na účely zistenia povahy, charakteristík a funkčností tovaru má spotrebiteľ s tovarom manipulovať a skontrolovať ho len takým spôsobom, akým by mu to bolo umožnené v bežnej predajni, čo prezumuje povinnosť vrátenia tovaru s originálnym obalom, visačkami a podobne.
  8. Spotrebiteľ znáša akékoľvek zníženie hodnoty tovaru, ktoré bolo spôsobené jeho používaním nad rámec potrebný pre zistenie funkčnosti a vlastností tovaru. V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí predávajúcemu tovar, ktorý je použitý, poškodený alebo neúplný, predávajúci vráti kupujúcemu zníženú kúpnu cenu tovaru v súlade s ustanovením § 457 Občianskeho zákonníka o hodnotou jeho opotrebovania.

Kupujúci nemôže odstúpiť od kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku najmä v nasledovných prípadoch:

a) ak ide o zmluvu, ktorej súčasťou je aj poskytnutie služby, ak sa služba začala plniť so súhlasom spotrebiteľa pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy

b) ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je predaj produktu alebo služieb, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktoré predávajúci nemôže ovplyvniť

c)  ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je predaj produktu zhotoveného podľa osobitých požiadaviek spotrebiteľa alebo produktu určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa, alebo produktu, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť (CD, DVD, certifikáty, a pod.) a takisto aj pre tovar objednaný zo zahraničia na konkrétnu požiadavku kupujúceho

V prípade akceptovania požiadavky spotrebiteľa na odstúpenie od kúpnej zmluvy po lehote 14 kalendárnych dní, má predávajúci právo požadovať úhradu vzniknutých nákladov a zmluvnú pokutu vo výške  50 % z fakturovanej peňažnej čiastky.

Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku (odstúpiť od zmluvy) alebo jej časť ak:

a) produkt sa nevyrába alebo sa prestal vyrábať

b) zmenila sa cena u dodávateľa produktu

c) vystavená cena produktu bola chybná

12. REKLAMÁCIA A ZÁRUKA

Všetky výrobky v našej ponuke majú zákonom stanovenú záručnú dobu 24 mesiacov, ktorej rozsah a dĺžka závisia od výrobkov a značiek. Záručná lehota začína plynúť prevzatím tovaru kupujúcim. Štandardná záručná doba sú 2 roky, pokiaľ nie je pri tovare uvedené inak. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné vady.

Prípadnú reklamáciu vybavíme s Vami individuálnou dohodou k Vašej spokojnosti v súlade s platným právnym poriadkom.  Kupujúci je povinný tovar po jeho prevzatí prezrieť tak, aby zistil prípadné poškodenia. Pokiaľ budú takéto poškodenia zistené, je kupujúci túto skutočnosť povinný bezodkladne  nahlásiť predajcovi. Za poškodenia vzniknuté prepravcom predávajúci neručí. Poškodenia vzniknuté prepravou kupujúci rieši  s prepravnou službou alebo Slovenskou poštou.

Postup pri reklamácii:

  • informujte nás o reklamácii telefonicky, e-mailom info(z)extradarcek.sk či písomne
  • od nahlásenia reklamácie je potrebné tovar predávajúcemu doručiť do 10 dní
  • tovar zašlite ako doporučený balík na adresu sídla firmy PLUTOS COMPANY, s.r.o. uvedenú v kontakte (zásielku zašlite NIE na dobierku, ale ako doporučenú zásielku. Na základe telefonickej alebo email.dohody je možné priniesť reklamovaný tovar aj osobne na adresu skladu Extradaček- uvedenú v kontaktoch
  • pre každú reklamáciu je bezpodmienečne nutné pripojiť tovar (výhradne v pôvodnom stave a obale), príslušenstvo, originál faktúry, záručný list (ak bol k danému tovaru priložený), návody
  • k tovaru pripojiť aj list s popisom reklamácie
  • zákazník sa môže o priebehu reklamácie informovať emailom na info(z)extradarcek.sk
  • o ukončení a o výsledku reklamácie bude zákazník informovaný telefonicky alebo emailom
  • pokiaľ reklamácia bude vybavená formou vrátenia peňazí, zákazníkovi bude vrátená suma za reklamovaný tovar + poštovné

Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov:

- odovzdaním opraveného tovaru
- výmenou tovaru
- vrátením kúpnej ceny tovaru
- vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru
- odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.

Predávajúci je povinný o vybavení reklamácie kupujúcemu vydať písomný doklad najneskôr do 30 dní odo dňa prijatia reklamamovaného tovaru.

Záruka sa nevzťahuje na:

  • vonkajšie poškodenie výrobku
  • škody spôsobené používaním prídavných zariadení, doplnkov alebo nezodpovedajúceho spotrebného materiálu
  • právo na záruku zaniká v prípade, že k závade došlo mechanickým poškodením výrobku spôsobeným kupujúcim, nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, neoznámením zjavných vád pri prevzatí tovaru, používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzenému prostrediu tovaru, zanedbaním starostlivosti o tovar, poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním, alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi alebo iným porušením záručných podmienok. Zo záruky sú tiež vyňaté chyby spôsobené živelnou pohromou a uplynutím záručnej doby tovaru. Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo ich častí) spôsobené používaním.

V prípade, že sa potvrdí dodanie nezodpovedajúceho tovaru, kupujúci si bude môcť vybrať medzi opravou alebo nahradením výrobku (okrem prípadu, ak je jedna z možností neporovnateľne drahšia ako druhá).

Podrobné reklamačné podmienky čítajte tu


Alternatívne riešenie sporov:

Dňa 1.2. 2016 nadobúda účinnosť novelizovaný zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku (Zákon č. 102/2014), podľa ktorého:

  1. Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na info @ extradarcek.sk), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.
  2. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.
  3. Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

13. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny ceny. Pri zmene ceny predávajúci kontaktuje kupujúceho. Spotrebiteľ má právo pri takto upravených cenách objednávku stornovať.

Spotrebiteľ prehlasuje, že pred vyplnením a odoslaním objednávky sa oboznámil s týmito všeobecnými podmienkami a reklamačným poriadkom a že s nimi súhlasí.

Bez ohľadu na ostatné ustanovenia zmluvy, predávajúci nezodpovedá spotrebiteľovi za ušlý zisk, stratu príležitostí alebo žiadne iné nepriame alebo následné straty v dôsledku nedbalosti, porušenia zmluvy alebo vzniknuté iným spôsobom.

Tieto všeobecné obchodné podmienky boli formulované a ustanovené v dobrej viere, za účelom splnenia zákonných podmienok a úprav korektných obchodných vzťahov medzi predávajúcim a spotrebiteľom= kupujúcim. V prípade, ak sa preukážu kompetentným orgánom Slovenskej republiky niektoré ustanovenia týchto podmienok ako neplatné alebo nevynútiteľné, a to celkom alebo čiastočne, platnosť a vynútiteľnosť ostatných ustanovení a zvyšné časti príslušného ustanovenia tým zostávajú nedotknuté.

Práva spotrebiteľa= kupujúceho vo vzťahu k predávajúcemu vyplývajúce zo zákona o ochrane spotrebiteľa č. 634/1992 Zb. v znení neskorších zmien a predpisov a zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji č. 102/2014 Z. z. v znení neskorších zmien a predpisov, zostávajú týmito podmienkami nedotknuté.

Právne vzťahy a podmienky tu výslovne neupravené ako aj prípadné spory vzniknuté z neplnenia týchto podmienok sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného alebo Občianskeho zákonníka.

Predávajúci a kupujúci sa dohodli, že plne uznávajú komunikáciu na diaľku – telefonickú, elektronickú formu komunikácie, najmä prostredníctvom elektronickej pošty a internetovej siete ako platnú a záväznú pre obe zmluvné strany.

Tieto novelizované Obchodné podmienky vstupujú do platnosti 21.01.2016

Ako chránime Vaše súkromie? kliknite na Ochrana súkromia a osobných údajov

 

YWMzMTA5MD