poštovné ZDARMA pre objednávky nad 120 €

 

Neviete, či je tovar na sklade?

Spýtajte sa nás cez online chat (bublina vpravo dole)

alebo telefonicky

RÝCHLY KONTAKT

tel: 0948 888 368

 

Stránka bola aktualizovaná 23.05.2018

 

 

Doporučujeme:

_

 

 

 

 

 

 


INFORMÁCIE
Ďaľšie užitočné informácie

Čo sa deje s Vašou objednávkou

Ako funguje systém vybavovania objednávok v našom internetovom obchode

Keď dáte objednávku odoslať, zobrazí sa Vám oznam, že objednávka prešla objednávkovým systémom + systém Vám automaticky zašle email s uskutočnenou objednávkou.

Do 2 pracovných dní Vám oznámime emailom alebo telefonicky, či tovar máte rezervovaný, či sú všetky položky z Vašej objednávky aktuálne na sklade, prípade s Vami prediskutujeme akékoľvek  nezrovnalosti v objednávke. Preto je veľmi dôležité, aby ste uviedli v objednávke funkčný email a telefónne číslo, ktoré naozaj používate.

Následný postup záleží od spôsobu platby, ktorý ste si zvolili pri objednávke:

1/ platba na dobierku  (odoslanie poštou alebo odoslanie kuriérskou službou):  tovar Vám bude obratom odoslaný. O odoslaní zásielky Vás budeme informovať emailom alebo telefonicky. Platíte až priamo na pošte alebo kuriérovi.

2/ platba prevodným príkazom pred odoslaním tovaru (odoslanie poštou alebo odoslanie kuriérskou službou):  tento spôsob platby znamená, že objednávku platíte na základe nášho potvrdzujúceho emailu, kde Vám prídu aj podklady potrebné k platbe (platba môže byť prevodom cez internet banking alebo vkladom do banky). Po prijatí platby na našom účte tovar obratom expedujeme. O odoslaní zásielky Vás budeme informovať emailom alebo telefonicky.

3/ platba kartou (odoslanie poštou alebo odoslanie kuriérskou službou): Platba kartou je okamžitá. Tovar Vám bude obratom odoslaný. O odoslaní zásielky Vás budeme informovať emailom alebo telefonicky. 

Čo máte robiť ak tovar neprichádza dlhšie, než sme Vám avizovali?

  1. Skontrolujte si svoj email a mobilný telefón, či sme Vám neposlali doplňujúce údaje o odoslaní objednávky
  2. Pokiaľ máte číslo odoslanej zásielky – treba sa s ním informovať na Slovenskej pošte alebo u kuriérskej služby
  3. Pokiaľ nemáte číslo zásielky – kontaktujte nás, poskytneme Vám ho
  4. V prípade akýchkoľvek otázok či nezrovnalostí s doručením zásielky, kontaktujte nás. Radi vám pomôžeme.

 


 

Kliknutím na nasledovný link zistíte:

Rady ako najrýchlejšie vyhľadať darček

 

... Tipy pre rýchle vyhľadanie darčeka

 

 

 

 

 


 

 

Ako zmeniť HESLO po registrácii (zmena hesla)

Po registrácii dostanete do emailu, ktorý ste uviedli v registrácii heslo, ktoré automaticky vygeneruje systém. Keď si chcete toto heslo zmeniť, postupujte nasledovne:

  • prihláste sa s pôvodným menom a heslom + na úvodnej strane kliknite na svoje prihlasovacie meno (vľavo hore) + do Prihlasovacích údajov vpíšte nové Prihlasovacie heslo + dajte Odoslať.

Nové prihlasovacie údaje si zapamätajte alebo zapíšte. Systém ich už do Vášho emailu neodošle.

YzE5Zj