RÝCHLY KONTAKT

tel: 0948 888 368

 

Stránka bola aktualizovaná 16.06.2017

 

 

Doporučujeme:


 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


INFORMÁCIE
Balíkomat easyPack 24/7

 

Balíkomat easyPack 24/7 je nový spôsob doručovania zásielok.


Nová možnosť doručenia zásielok, ktorá umožňuje samoobslužné vyzdvihnutie zásielok 24 hodín denne 7 dní v týždni bez nutnosti čakania v rade na pošte alebo prispôsobeniu sa času rozvozu kuriéra. Jednoduché, dostupné a rýchle riešenie, ktoré sa stáva veľmi obľúbené.


Ako to funguje = 4 jednoduché kroky

 

Výber Balíkomatu easyPack 24/7 pri objednávaní v e-shope

1. Pri vytvorení objednávky si zvoľte spôsob doručenie balíkomat, do ktorého následne bude doručená objednávka.

Vyberte si svoj balíkomat, ktoý Vám vyhovuje.

Kliknite na nasledovný Výber BALÍKOMATU easyPack 24/7 a vyberte si zo zoznamu všetkých 50 balíkomatov v SR:

Číslo Vášho balíkomatu uveďte v objednávke do poznámky Balíkomat easyPack 24/7:


2. O uložení Vášho balíka v schránke balíkomatu, dostanete SMS správu s Vašim unikátnym otváracím kódom. Z tohto dôvodu je nutné podotknúť, aby ste nezabudli v objednávke uviesť Vaše aktuálne telefónne číslo.

3. Po príchode k balíkomatu zadáte telefónne číslo, ktoré ste uviedli v objednávke. Následne otvárací kód z doručenej SMS vložíte na dotykovom displeji.

  • Ak ste objednávku uhrádzali vopred, t. j. zaplatili ste za objednávku prostredníctvom prevodu na náš účet, otvoria sa vám dvierka a Vy si môžete zásielku prevziať
  • Pokiaľ ste si vybrali platbu na dobierku, prostredníctvom platobnej karty zaplatíte dobierkovú sumu, ktorá Vám bola vyčíslená na základe potvrdenia o záväznej objednávke, priamo na balíkomate.

 

Pre využite tejto novej ponuky doručenia zásielok musia byť splneté tieto 3 body v objednávke:

  1. vybraný spôsob doručenia do balíkomatu
  2. číslo balíkomatu uvedené v poznámke Vašej objednávky
  3. aktívne telefónne číslo

 

 

 

Manuál k výberu balíka v Balíkomate si môžete pozrieť tu:

 


Ďaľšie užitočné informácie

Čo sa deje s Vašou objednávkou

Ako funguje systém vybavovania objednávok v našom internetovom obchode

Keď dáte objednávku odoslať, zobrazí sa Vám oznam, že objednávka prešla objednávkovým systémom + systém Vám automaticky zašle email s uskutočnenou objednávkou.

Do 1 pracovného dňa Vám oznámime emailom alebo telefonicky, či tovar máte rezervovaný, či sú všetky položky z Vašej objednávky aktuálne na sklade, prípade s Vami prediskutujeme akékoľvek  nezrovnalosti v objednávke. Preto je veľmi dôležité, aby ste uviedli v objednávke funkčný email a telefónne číslo, ktoré naozaj používate.

Následný postup záleží od spôsobu platby, ktorý ste si zvolili pri objednávke:

1/ platba na dobierku  (odoslanie poštou alebo odoslanie kuriérskou službou):  tovar Vám bude odoslaný do 1 pracovného dňa. O odoslaní zásielky Vás budeme informovať emailom alebo telefonicky. Platíte až priamo na pošte alebo kuriérovi.

2/ platba prevodným príkazom pred odoslaním tovaru (odoslanie poštou alebo odoslanie kuriérskou službou):  tento spôsob platby znamená, že objednávku platíte na základe nášho potvrdzujúceho emailu, kde Vám prídu aj podklady potrebné k platbe (platba môže byť prevodom cez internet banking alebo vkladom do banky). Po prijatí platby na našom účte tovar expedujeme (obratom = do 1 prac. dňa po prijatí platby). O odoslaní zásielky Vás budeme informovať emailom alebo telefonicky.

Čo máte robiť ak tovar neprichádza dlhšie, než sme Vám avizovali?

  1. Skontrolujte si svoj email a mobilný telefón, či sme Vám neposlali doplňujúce údaje o odoslaní objednávky
  2. Pokiaľ máte číslo zásielky – treba sa s ním informovať na Slovenskej pošte alebo u kuriérskej služby
  3. Pokiaľ nemáte číslo zásielky – kontaktujte nás, poskytneme Vám ho
  4. V prípade akýchkoľvek otázok či nezrovnalostí s doručením zásielky, kontaktujte nás. Radi pomôžeme.

 

 

 


 

Kliknutím na nasledovný link zistíte:

Rady ako najrýchlejšie vyhľadať darček

... Tipy pre rýchle vyhľadanie darčeka


 

 

 

 

 


 

 

Ako zmeniť HESLO po registrácii (zmena hesla)

... po registrácii dostanete do emailu, ktorý ste uviedli v registrácii heslo, ktoré automaticky vygeneruje systém. Keď si chcete toto heslo zmeniť, postupujte nasledovne:

  • prihláste sa s pôvodným menom a heslom + na úvodnej strane kliknite na svoje prihlasovacie meno (vľavo hore) + do Prihlasovacích údajov vpíšte nové Prihlasovacie heslo + dajte Odoslať.

Nové prihlasovacie údaje si zapamätajte alebo zapíšte. Systém ich už do Vášho emailu neodošle.

 

NjgyY